<$BlogRSDURL$>

zondag, maart 05, 2006

Stukje... 

Zo hallo wat een tijd zeg..
Nou ja sorry dat ik zo weinig hier aanwezig ben..heb het nogal druk gehad de afgelopen tijd..
Voornamelijk met niks doen wahahahha
Kom er soms gewoon niet aan toe om mijn blog bij te houden I'm so sorry..

Wat heb ik de afgelopen dagen gedaan nou ja.. eh.. Donderdag heb ik films gekeken.
Wallace & Grommit en Sophie Scholl..
Eerst Sophie Scholl erg mooi verhaal al vond ik haar actie nogal erg ondoordacht en het einde een beetje liguber..
Wallace & Grommit is qua animatie schitterend maar viel toch qua humor een beetje tegen..
Al moest ik erg lachen om het karakter van Ralph Fiennes ;)

Gister lekker Idols gekeken.. was weer erg spannend.. Ellen is er nu eindelijk uit... en dus gaat de finale tussen Floortje en Rafaëlla.. wie zou het worden? Ik heb werkelijk geen idee!! Heb vanaf het begin geroepen Rafaëlla maar Floortje heeft ook erg veel fans.. Hmm nu ik er over nadenk toch maar Rafaëlla ik vind haar meer een Idol dan Floortje.. En bij Rafaëlla krijg je er 2 voor de prijs van 1 wahhahahaha sorry flauw....

Heb ik nog meer nieuws.. eh...

O ja!! Mijn grote vriend uit the States waar ik veel te weinig contact mee heb.. Wordt Papa.. en Melissa Mama!! Leuk he!!! In Augustus wordt het kindje verwacht... Congrats you guys!! Enjoy these next nine months..

Nou dat was het dan weer.. bye!

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?