<$BlogRSDURL$>

dinsdag, maart 07, 2006

Ge├»nspireerd ;) 

Gister kwam ik er achter dat mijn tutor ook "hip" is en een weblog heeft..
Heb haar nog geen complimentjes gegeven daar ik niet zeker weet of zij het leuk vind dat leerlingen haar logje lezen..
Maar ja de kans is groot als je iets op internet zet dat het dan gelezen wordt..

Vandaag naar school geweest tot half 4..
Was best een lange dag en ik was ook aardig brak toen ik thuis kwam..
Zuchtend en steunend naar albert heijn gestaan en veel meer gehaal dan er op mijn lijstje stond..
Ik ging namelijk alleen maar voor:

- Rode kool
- Boerenkool
- Thee
- Aardappels
- Spekkruiden
- Kaas
En kwam terug met:

- Kerriepoeder
- Aardappels
- Rode kool
- Haricots verts
- Boerenkool
- Ges. Bloemkool
- Wit brood
- Thee
- Krieltjes
- Kaas
- Chocolade vlokken
- Bouillonblokjes Groente
- Speklap kruiden
- Lasagna voor in de magnetron

Morgen weer lekker vrij.. beetje bijkomen en in mijn huisje opruimen en voorbereiden op de komst van een nieuwe huisgenoot....

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?