<$BlogRSDURL$>

woensdag, maart 15, 2006

Bullies kijken!! 

Afgelopen weekend ben ik samen met Eric & Marja naar Annelies & Jaap geweest..
Ja leuk Daan maar wie zijn die mensen zullen jullie wellicht denken...
Nou dat zijn dus mensen die ik ken van het forum..
Eric & Marja wonen in Den haag met hun 3 bulletjes: Spike, Anniston & Frans
En Annelies en Jaap mogen zich zelf Herder + Engelse bullenfokker noemen en wonen in Anna Palouwna..
En afgelopen Zondag ben ik samen met Marja & Eric naar Jaap & Annelies geweest om even te kijken bij de kleine pupjes die hun momenteel hebben rond lopen.
En om te laten controleren door Annelies of Anniston kindjes in haar buik heeft..
Want die is laatst gedekt door de o zo knappe Buttercup (een favorietje op het forum van me ;))

Was erg gezellig en ik heerlijk geknuffeld met de bullies in cavia formaat..
Maar ook met de grotere bullen (mijn favorietjes: Peaches , Tuesday and last but not least DE biek!) en uiteraard ook met het o zo schattige herder nestje wat ze ook hadden..
Zijn net kleine beertjes die herders zoo schattig :)

In mijn fotoemmertje heb ik foto's gezet van afgelopen Zondag (mwah waren er maar 43 niet veel toch)

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?